sunnuntai 1. maaliskuuta 2020

Mielenkiintoinen ja innostava kuvausprojekti meneillä 🙂

Minulla on ollut meneillä viime vuoden lopulta saakka yksi vähän isompi, äärimmäisen innostava ja mukava kuvausprojekti.

Kuvaan Oriveden kaupungin uusille verkkosivuille monipuolisesti erilaisia kaupungin asiakaspalvelutilanteita.

Olen kovin ilahtunut siitä, että kaupungin kaltainen julkisorganisaatio halusi tilata sivuilleen todellisissa tilanteissa varta vasten kuvattuja kuvia, joissa esiintyy kaupungin työntekijöitä ja kaupunkilaisia erilaisissa arjen asiakaspalvelutilanteissa.

Olen päässyt tämän projektin myötä vierailemaan omassa tutussa kotikunnassani monissa paikoissa, joiden olemassaolosta olen aiemmin tuskin tiennyt, saati tuntenut niiden toimintaa yhtään sen tarkemmin. Olen myös saanut tavata ja kuvata aivan ihastuttavia, suurella sydämellä työtään tekeviä persoonia.

Olen päässyt kurkistamaan myös muun muassa neuvolan, kirjaston, vanhusten palveluasumisen, kansalaisopiston kuin uimahallinkin arkeen. 

Kaikkein sykähdyttävin oli joulun alla ollut keikka tehostetun palveluasumisen Särkänkotiin. Tunnelma vanhusasukkaiden keskuudessa oli käsinkosketeltavan rauhallinen ja lämmin, mutta kuitenkin samalla aikaa virkeä ja hauskan innostunut - kuka muisteli nuoruutensa poikaystäviä, kuka hämmästeli sitä, kuinka hienoja nykyiset kamerat ovatkaan, tai ihasteli omia kuviaan kamerassani  :)

Ihan hirveästi polttelisi jo julkaista joitain kuvia, mutta täytyy vielä malttaa, jotta kaupunki saa julkaista ne ensin.

Laitan nyt kuitenkin tämän yhden making-of-kuvan, eksoottisin kuvauspaikka, missä olen tähän mennessä kuvannut. Tuo uimahallikeikkakin oli kaikkineen oikein mukava. Saimme kuvailla mallin kanssa kaikessa rauhassa kaksistamme uimahallin jo sulkeuduttua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...